.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تماس منافقین با خانواده دانشمندان هسته‌ای

به گزارش روزنامه رسالت در حالی که دشمن طی یک دو سال اخیر در یک شیفت معنادار دانشمندان جوان ایرانی را هدف ترورهای سازمان یافته خود قرار داده است، اما هنوز برخی از این ستارگان علمی با تاکسی یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی سر کار خودشان حاضر می شوند و برخی دستگاه های دولتی از در اختیار گذاشتن حداقل امکانات امنیتی و حفاظتی برای این دانشمندان دریغ می کنند! این گزارش حاکی است پس از شهادت شهید شهریاری برنامه‌های ویژه‌ای برای حفاظت از این دانشمندان در نظر گرفته شد و قرار بوده برای این نخبگان جوان از کشور آلمان مرسدس بنزهای ضد گلوله آورده شود اما این موضوع مورد پیگیری قرار نگرفته و بودجه لازم توسط دولت بدان اختصاص نیافته است.
غفلت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در حفاظت از این سرمایه‌های گرانقدر، خسارات‌ جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. همچنین همین گزارش حاکی است منافقین کوردل پس از ترور شهید روشن، ضمن برقراری تماس با خانواده برخی از دانشمندان هسته‌ای کشور در تلاش هستند در دل آنها موجی از رعب و وحشت ایجاد کنند که ممکن است شوهران آنها نیز ترور شوند که البته این تماس‌ها با واکنش های دندان شکن و مثال زدنی خانواده‌های دانشمندان جوان کشور مواجه شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 بهمن 1390
منافقين هيچ غلطي نمي توانند بكنند . بخدا قسم اين ملت شجاع و رشيد و انقلابي و قرارگاه اشرف روي سرمنافقين خراب ميكنند. و البته مسئولين محترم نظام هم بايد ايندفعه بلكه با شدت عمل بسيار بالاتر انتقام خون نخبگان علمي را از دشمنان بگيرند. مثل دستگيري جنايتكار معروف ريگي خبيث . از مسئولين محترم نظام و از حافظان متعهد و مومن و زحمتكش اين مللكت امام زمان (عج اله الفرج الشريف) و از همه رزمندگان عزيزمان ميخواهم انتقام خون شهداي عزيزمان را از دشمنان قسم خورده و از تروريستهاي خودفروش و وابسته به استكبار بگيرند و چنان سيلي محكمي بر استكبار بزنند تا درس عبرتي باشد براي آنها ./..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.